Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (15)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Галаджун З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Галаджун З. 
Тематика проведення антитерористичної операції на Сході України в сегменті українських телевізійних новин (контент каналів "1+1”, "Інтер”, "5 канал” за 1 квартал 2015 року) [Електронний ресурс] / З. Галаджун, Н. Роп // Теле- та радіожурналістика. - 2016. - Вип. 15. - С. 128-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2016_15_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 643.833 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Галаджун З. 
До питання про соціальну відповідальність мас-медіа [Електронний ресурс] / З. Галаджун // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2012. - Вип. 2. - С. 216-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2012_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.312 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Галаджун З. 
Мовленнєві аспекти роботи телеведучого (На прикладі роботи ведучих програм телеканалу "1+1") [Електронний ресурс] / З. Галаджун, С. Войцехівська // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2015. - Вип. 5. - С. 367-376. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2015_5_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.163 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Галаджун З. 
Моделі (парадигми) розуміння права на свободу слова [Електронний ресурс] / З. Галаджун // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2016. - Вип. 6. - С. 234-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2016_6_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.794 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Галаджун З. 
Проблема спільного володіння майновим правом на об’єкт інтелектуальної власності, створений у зв’язку з виконанням трудового договору [Електронний ресурс] / З. Галаджун // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2014. - Вип. 4. - С. 326-337. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2014_4_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.002 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Галаджун З. 
Особливості судового захисту від дифамації у засобах масової інформації [Електронний ресурс] / З. Галаджун // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2010. - Вип. 2. - С. 329-341. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2010_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.185 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Галаджун З. 
До питання про поняття та види соціальної відповідальності мас-медіа [Електронний ресурс] / З. Галаджун // Теле- та радіожурналістика. - 2017. - Вип. 16. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2017_16_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 462.078 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Галаджун З. 
Закон України "Про телебачення і радіомовлення" як правова основа діяльності мовників в Україні (історія становлення документа) [Електронний ресурс] / З. Галаджун // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2018. - Вип. 43. - С. 64-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2018_43_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.591 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Галаджун З. 
Національні телевізійні медіа України: питання власності [Електронний ресурс] / З. Галаджун // Теле- та радіожурналістика. - 2018. - Вип. 17. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2018_17_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.52 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Галаджун З. В. 
Закон України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні": еволюція документа з 1992 по 2017 рр. [Електронний ресурс] / З. В. Галаджун // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2017. - № 2. - С. 236–250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2017_2_28
Досліджено становлення та розвиток Закону України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні". Виокремлено зміни та доповнення, що були внесені до цього документа впродовж часу його існування (від 1992 до 2017 рр.). Зроблено спробу визначити основні (віхові) етапи його функціонування. Виокремлено закони України, схвалення яких найбільше вплинуло на зміну норм аналізованого документа.
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.322 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Галаджун З. В. 
Становлення Закону України "Про інформацію" (від 1992 по 2017 рік) [Електронний ресурс] / З. В. Галаджун // Теле- та радіожурналістика. - 2019. - Вип. 18. - С. 126-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2019_18_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.564 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Галаджун З. 
Закон про мовні квоти для телебачення: новели, реакція практики, основні проблеми реалізації [Електронний ресурс] / З. Галаджун // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2017. - Вип. 7. - С. 230-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2017_7_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 524.87 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Галаджун З. 
Преса України: між минулим та майбутнім [Електронний ресурс] / З. Галаджун // Записки Львівської національної наукової бібліотеки України імені В. Стефаника . - 2018. - Вип. 10. - С. 269-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lnnbyivs_2018_10_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.774 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Галаджун З. В. 
Мова друкованих ЗМІ України (у розрізі українська/російська мови видання) [Електронний ресурс] / З. В. Галаджун // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2020. - № 1. - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2020_1_23
Розглянуто мовну ситуацію в Україні впродовж 2009 - 2019 рр. в аспекті мови періодичних і продовжуваних друкованих видань. Виокремлено основні проблеми в дослідженні мови засобів масової інформації, а також простежено динаміку кількості видань у розрізі українська/російська мова. Складність дослідження полягає в різних методах підрахунку, що використовують відповідні державні структури (а, відповідно, і в даних, опублікованих ними), як-от: Книжкова палата України, Українська асоціація видавців періодичної преси, Державний комітет телебачення і радіомовлення України, а також тим, що для більш об'єктивного аналізу важливо було б мати нові дані всеукраїнського перепису населення з критеріїв етнічної належності та рідної мови, оскільки останній відбувся ще у 2001 р. Досліджуючи мовну ситуацію в друкованих засобах масової інформації, можна стверджувати, що вона тісно пов'язана, передусім, з мовною ситуацією в державі, а саме: переважання української мови на Заході України, перехід до білінгвізму в Центрі та диглосний білінгвізм на Сході країни. Більшість видань публікують українською (державною) мовою - 42 - 52,5 %. Друге місце за кількістю видань посідає російська мова - 16 - 21 %. Левова частка всієї преси виходить саме українською та російською мовами (українською/російською/двома мовами - українською та російською) - 70 - 85 %, що свідчить про певну двомовність соціуму, але з переважанням державної мови - української. Це підтверджують і дані, одержані в результаті опитування. Це може свідчити про те, що мовна національна ідентичність у питанні української мови як єдиної державної та в бажанні одержувати більшу частину інформацію від масмедіа українською мовою є сформованою.
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.326 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Галаджун З. 
Журнал "Пізнайко": становлення видання та жанрова палітра матеріалів [Електронний ресурс] / З. Галаджун, Д. Юзефович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки. - 2018. - № 896. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2018_896_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.411 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Кондрашов О. 
ЗМІ Вінніпега у розрізі українських діаспорних медіа Канади [Електронний ресурс] / О. Кондрашов, З. Галаджун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки. - 2020. - Вип. 4. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2020_4_9
Простежено еволюцію українських діаспорних ЗМІ Вінніпега від газет і журналів до веб-порталу та групи на Facebook. Українські засоби масової інформації у Канаді впродовж історії свого існування виконували важливі ролі, передусім консолідувальну, були і залишаються чинником, що надає можливість відчувати свою належність до українського етносу, залишатися на зв'язку зі своєю Батьківщиною, обговорювати питання життя діаспори та підтримувати своє право отримувати інформацію рідною мовою. Дослідження цих медіа є важливим аспектом для розуміння життя та проблем діаспорян, їхніх прагнень, викликів та ідентичності за умов іншого соціокультурного середовища. Впродовж століття існування української діаспори у Канаді з'явилося щонайменше 235 українських періодичних видань, засновниками яких були і політичні партії та рухи, які прагнули залучити численну діаспору до прихильників свого напряму розвитку держави, і релігійні громади, і професійні спілки, і просто ентузіасти, ціллю яких було об'єднання етнічних українців у Канаді задля збереження їхньої національної ідентичності. З розвитком технологій сучасних медіа, через фінансові кризи останніх десятиріч тенденції функціонування друкованої преси змістилися у бік зменшення накладів, припинення діяльності деяких видань, початку створення електронного відповідника у мережі Internet, а згодом і переходу тільки на цю технічну платформу. Все більше людей у світі одержують інформацію за допомогою своїх смартфонів, а, отже, відмовляються від паперових відповідників улюблених видань, крім того електронна форма знімає з газет фінансовий тягар, пов'язаний із друком, надає змогу оперативніше подавати новинарну інформацію, точніше визначати вподобання аудиторії, швидко отримувати зворотну реакцію від свого читача, а отже, бути ефективнішими. І українські видання Канади не оминула ця зміна - способи обміну інформацією українських іммігрантів у Вінніпезі трансформуються відповідно до сучасних тенденцій на ринку медіа, а саме - зменшується кількість друкованих ЗМІ та все частіше спілкування переноситься на різноманітні Internet-платформи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.727 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Галаджун З. 
YOUTUBE як нова форма медіакомунікації [Електронний ресурс] / З. Галаджун, Р. Бакай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки. - 2020. - Вип. 4. - С. 117-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2020_4_19
Інтернет є широковекторним засобом масової інформації, котрий створює багато різноманітних нових форм комунікації. Всесвітня павутина надає величезні можливості будь-якому користувачу, який має хоча б мінімальні здібності до пошуку та користування інформацією. Це неминуче призводить до того, що сьогодні, щоб бути володарем думок, здобути авторитет в аудиторії, який колись належав письменникам, а згодом журналістам, достатньо вміти користуватися смартфоном чи комп'ютером і мати бажання продукувати інформаційний продукт. Для цього не потрібна спеціальна освіта чи професійна техніка - популярний контент на YouTube каналах активно це демонструє. Конкуренція на ринку мас-медіа є постійною та доволі активною. Сьогодні, вибираючи між свіжим випуском телевізійних новин і новим відеороликом від улюбленого відеоблогера, люди часто віддають перевагу саме останньому. Простежено та виокремлено відмінності YouTube як нового каналу комунікації від традиційних медіа, його переваги. У результаті дослідження (через проведення опитування) з'ясовано причини його популярності та готовності аудиторії до переходу від традиційних медіа до новітніх. Виявлено вподобання наших співвітчизників щодо каналів, розміщених на YouTube платформі, зокрема щодо україномовного контенту. Визначено основні проблеми контенту YouTube каналів і надано рекомендації для правильного та безпечного, з погляду медіагігієни, перегляду програм на YouTube платформі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.018 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Галаджун З. 
Видове різноманіття рекламного контенту каналів "1+1”, "СТБ” та "Новий канал” у 2016–2019 рр. [Електронний ресурс] / З. Галаджун, М. Заяць // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки. - 2020. - Вип. 4. - С. 132-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2020_4_20
У нашому сьогоденні реклама щоденно набуває все більшого значення. Основним завданням реклами є не лише привертання уваги та зацікавлення потенційного клієнта, вона повинна спонукати споживача до того, аби він відчув необхідність мати конкретний товар, і в результаті придбав рекламовану продукцію - що і є основною, кінцевою метою телевізійної реклами. Реклама на телебаченні - один із найякісніших способів презентувати свій продукт. Саме за її допомогою люди найчастіше дізнаються про розпродаж чи акцію, відкриття нового магазину чи, наприклад, оновлення давно розрекламованого бренда. Окрім того, реклама на телебаченні має можливість прямого впливу на свою цільову аудиторію, бо за показником охоплення аудиторії у телебачення найвищі показники, а отже, воно є одним із найвпливовіших ЗМІ в Україні. Виокремлено основні види телевізійної реклами, представленої на найпопулярніших загальнонаціональних каналах нашої держави. Визначено методи, що найчастіше використовують під час виготовлення рекламного продукту для досягнення її мети. Проаналізовано рекламний контент каналів "1+1", "СТБ" і "Новий канал" за 2016 - 2019 рр. Виокремлено видове різноманіття рекламного контенту кожного медіа щорічно за 2016 - 2019 рр., виконано їх порівняльну характеристику. Крім того, вказано на найпопулярніші методи досягнення мети реклами на кожному з досліджуваних телеканалів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.729 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Галаджун З. 
Другий етап роздержавлення преси: результати та проблеми [Електронний ресурс] / З. Галаджун // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2019. - Вип. 9. - С. 263-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2019_9_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 437.481 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Галаджун З. 
Преса України мовами національних меншин [Електронний ресурс] / З. Галаджун // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2020. - Вип. 10. - С. 199-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2020_10_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.019 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського